Amulettek: Az amulett és ta talizmánközött az a fő alaki különbség, hogy amíg a talizmánt az ember készíti el, az amulett természetes képződmény. A medveköröm, a nyúlláb, egyetlen szál négylevelű lóhere- mind amulett, de amit igazán a boszorkányok erekjének tulajdonít a néphit, az nem más, mint egy darab kő- természetes eredetű lyukkal a közepén. Mondanom sem kell talán, hogy a lyukas követ a termékenységgel kapcsolják össze. Amulettet tehát készíteni nem, csak választani lehet. Ha amulettjét kifaragja, felszenteli, akkor talizmán lesz belőle ( vagy ha jobban tetszik talizmánszerű amulett! ).
Benjamin születési és névszámát is elkészítettem: NÉVSZÁM: B E N J A M I N R O J A S 2 5 5 1 1 4 9 5 9 6 1 1 1 Ezeket a számokat addig adjuk össze míg ki nem jön egy szám: pl: 2+5+5+1+1+4+9+5+9+6+1+1+1=50= 5+0= 5
Magyarázat hozzá: 5. MERKÚR- betűk: E, N , V Fizikailag és szellemileg is aktív, kiváncsi és kutakodó. Az olvasás és a kutatás szerelmese. Kiváló a nyelvérzéke. Remek tanár, író, titkár válhat belőle. Könnyen barátkozik. Rendszerint módszeres, rendszerető, szakértője a munkájának, és sikeresen egyszerűsíti a bonyolult rendszereket.
SZÜLETÉSI SZÁM: született: 1985 árilis (04). 16 1+9+8+5+0+4+1+6=34=3+4= 7
Magyarázat hozzá: 7. NEPTUNUSZ- betűk: G , P , Y Pszichikai érzékelő- és közvetítőképessége igen fejlett, általában jó E. S. P. (ne kérdezd, hogy miez mert sajna nem tom) képességekkel bír. Befelé forduló személyiség, bár keveset beszél sokat tud. Rejtelmeskedő. Legjobban a pszichológia, pszichiátria, a kémia és a botanika érdekli. Jártas az asztrológiában s más okkult tudományokban. Szenvedélyes horgász. Vagy bedöl az átejtéseknak vagy nem.
Ja és megcsináltam Benja jellemének második részét is: ISKOLA ÉS SZABÁLYOK az osztályban: Mostanra kedves Kos, metudhattad, hogy független ember vagy, akinek határozott elképzelései vannak arról, mit akar, és hogy mikor akarja. (MOST!) Velősen fogalmazva: egyáltalán nem vagy jó az utasítások pontos betartásában. És mivel a tanár feladata, hogy feladatokat adjon a diákoknak,- vajon hogyan fogsz megbírkózni ezzel a kihívással? Bár a tanterv pontosan megfogalmazza, mennyire lehet rugalmas egy tanár, sokkal lelkesebben dolgozol együtt egy olyan tanárral, akinek az óráin felszabadult a hangulat és megpróbál lehetőség szerint minél nagyobb önállóságot biztosítnai diákjainak, feltéve, hogy az adott feladat elvégzése nem haladja meg a negyvenöt percet ( és mivel te tizenöt perc alatt elkészülsz). Sokkal nyughatatlanabb vagy egy olyan tanár óráján, aki lassan és módszeresen végzi a dolgát. Ha túlságosan felidegesít és zavar, ne kedj tárgyakat csapkodni az asztalhoz- képzeld inkább azt, hogy odakint állsz a hűvös, csendes esőben, míg megnyugszol, és képes vagy az adott feladatra koncentrálni. Tanárodat valószínüleg teljesen kihozza a sodrából munkatempód és képtelen elhinni, hogy ilyen gyorsan is lehet valami jót is csinálni. Majd még a többit megcsinálom..
Tina
Ez kizárólag a www.gportal.hu/benjarojas tulajdona!
|